סדנת "צבע ההצלחה"

מהו הקשר בין צבעים לעסקים?

סדנה חדשה ומרתקת עומדת להיפתח בקרוב, מהו הקשר בין צבעים לעסקים?

לפני שנים פגשתי ושמעתי באנגליה את אקהרט טולה שאמר –

“המלאות של החיים הם השפע בדרגתו העמוקה שאינו חומרי. השפע בנו טבוע מלידה, זהו השפע של בינת הלב הטבוע בחיים עצמם. העיקרון היצירתי עצמו, היצירתיות, המקור, המצוינות והחיוניות נמצאת בתוכנו”.

מזמינה אתכם לסדנה ייחודית. סדנה המאפשרת לראות, לשמוע, לחוש ולחוות את העולם האינסופי של הצבעים המשפיעים עלינו, משקפים את רגשותינו, מקרבים או מרחיקים אותנו בעבודה, בקהילה, במערכות יחסים ובמשפחה…
בפשטות, חוכמה המחוללת שינוי, רמה עמוקה של שמחה כתוצאה של חוויה שבכוחה לחולל שינוי פנימי מאד עמוק. צבעים אשר ביחד מהווים חוכמה ועבודה, חמלה והבנה לשינויים המתחוללים. 

החזון שלך יתבהר רק כאשר תוכל להתבונן אל לתוך לבך פנימה. מי שמסתכל החוצה, חולם, מי שמתבונן פנימה, מתעורר.

נשאלת מדי פעם, מה הסדנה תיתן לי וכיצד אוכל לתעל זאת לטובתי? מעלה חיוך על פני ואומרת, כל מה שאנו “צריכים” בחיים על פני כדור הארץ נוצר בשבילנו בשפע. לעתים קרובות יש לנו קושי לקבל זאת, כי אנחנו רוצים “כאן ועכשיו” ונוטים לחשוב במונחים של חוסר (בתת מודע). לעתים ישנה נטייה להיאחז ברעיון של ביטחון, כי אנחנו מפחדים שיש מחסור בעולם, בגלל יוקר המחייה ועוד’. תדר השפע והאנרגיה נמצאים בכל מקום והם נצחיים.

לעיתים אנו מגבילים את עצמנו על ידי חשיבה קטנה, צרה ומצומצמת, כי עם השתדלות, אמונה, התמדה, רצון וכוונות ראויות ניתן לממש ולהגשים, והכל אפשרי.

תדירות תדר השפע זורם בעורקנו ומאפשר לנו להתבונן שכבר יש לנו את כל מה שאנו זקוקים לו כדי להגשים את החלומות שלנו, ולא משנה כמה גדולות השאיפות שלנו הן.

צבעים ועסקים

החשוב, להעריך את מה שיש לנו ולהיות פתוחים לעוד. גודל ההצלחה נקבע על פי גודל האמונה ויצירת ערך והתמדה ליכולתנו לממש את המטרות שהצבנו לעצמנו. כל אדם המפיק את מרב הנחישות שברצונו להשיג, חשוב שיתבונן באיכויות ובכישרונות שבהם ניחן.

בואו למצוא וליצור את מהות ההצלחה שלכם. כי… אורם של הצבעים על מגוון צבעי הקשת, מרחיבים את הגבולות של עצמנו ופותחים בפנינו אפיקים חדשים של יצירה, מימוש ורצון להביא עצמנו להגשמה בכל עשייתנו ולהתחבר לתדר “ההצלחה” שבתוכנו.

הצבעים שבחרתי מבטאים את ההדרכה הפנימית, המנתבת את היכולת להיות מחוברים לתכלית ולמטרה שהצבנו לעצמנו. אדם העובר טראומה או שינוי גדול בחייו, זוהי התחלה חדשה של שינוי. זוהי חוויה שבה האדם חווה תהליך של ריפוי, להרגיש ולחוות אהבה אלוהית וחוכמה פנימית במעמקים, הצבעים מכילים בתוכם את מהותה ומשמעותה של אהבה זו בדברים הקטנים ושהאדם מוכן לחלוק בה לסובב.

בואו להרחיב אופקים ולהחיות את עולמכם בגווני קשת הצבעים.

אשמח לפגוש בכם – ד”ר שולמית רונן.

icon

לשיחת יעוץ ללא עלות, מוזמנים ליצור עמי קשר

Scroll to Top